Tjejkväll

Igår var jag ut på tjejkväll. Vi åt middag på en indisk restaurang - Saffron. Supergoda rätter och bra service! Klart godaste indiska maten jag ätit hittills.

Efter det så blev det barhäng och massa drinkar och jag ramlade in genom dörren vid fyrasnåret imorse...

Hehe, nejdå - jag var hemma 21.30 och det var en något förvånad man som undrade om inte vi satt och åt då jag sms:ade på hemvägen..:-)

Jag var iaf nöjd med min tjejkväll ute på stan och när Oliver vaknade 5.30 imorse så var jag än mer nöjd att jag kommit hem tidigt..


Kommentarer
Postat av: Katarina

Mysigt med tjejkväll! Och faktiskt också att komma hem i tid :-) Kram o ha en fin dag

2013-01-14 @ 11:36:44
URL: http://www.katarinaicologne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0