Oj, vad tiden går

Hmm, det blir glest mellan inläggen här. Känns som jag har helt tappat inspirationen till att göra detta och när det också inte går att lägga in från mobilen så blir det inte så mycket just nu.
Vi får se hur det blir med fortsättningen, kanske dags att avrunda?!

Nu när jag ändå är här kan jag ju säga att dagen bjuder på sommarvärme, soldis och lunch ute med goda vänner! Det fortsätter med premiärgrillning med samma goda vänner, så denna lördag ser ut att bli hur bra som helst!!

Imorgon är det dags för Oliver att börja spela fotboll, det är dags att börja i tid!:-) Vi får se hur det går med det, kan ju bli att han totalvägrar också. Ska i alla fall bli spännande!

Ha en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag förstår dig precis för jag känner likadant med min blogg emellanåt. Nu när de flesta har facebook och instagram så delar man med sig så mycket ändå av bilder och vad som händer så det känns liksom tillräckligt. Man kan ju inte göra allt :-) Ha det gott! Kram Katarina

2013-04-15 @ 16:20:36
URL: http://www.katarinaicologne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0