Oliver och gåstolen..

Oliver är ju väldigt stadig och vill gärna sitta upp. Jag provade att sätta honom i gåstolen med filtar runt som stöd och det verkade han ju tycka vara riktigt roligt. Han fick sitta en liten stund så att han inte skulle bli för trött av det..Men det går undan nu, det händer en massa roliga saker med honom. Han har börjat att skratta nu också, men ljud alltså. Det låter så himla sött när han gör det! Och roligast tycker han det är när jag hissar upp honom med armarna och sen låter honom "ramla" ner mot mig!! Då skrattar han gott...Och jag med...:-)


Intressant den här grejen var! Många knappar att trycka på bara jag får dit händerna...


hmmm, om jag trycker på den här vad händer då?


hej och hå, det är härligt att vifta med benen!

Kommentarer
Postat av: Storebror

Han är så fin vår Oliver.

Vi längtar tills vi får träffa honom igen till jul.

2010-09-13 @ 22:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0