Sofflage....

Lange sen jag skrev nat....Finns inte sa mycket som hander nu, vadret har varit overjavligt trakigt och kallt!!! Jag maste ta det lugnt, da lillen brakar lite och knackade pa dorren ut i fredags....Vi haller honom i schack med lite medicin och vila.....Usch vad trakigt det ar da man inte far gora nat, da helt plotsligt vill man gora ALLT! Nar man kan gora saker, eller har fullt upp, da kan man langta till att slanga sig i soffan och bara vara...Tur att vi nu inhandlat en mac mini som vi kopplat till teven. Nu kan jag titta pa svensk teve och surfa har i soffan hela dagarna...nice!! Men du hade ratt Maria, det ar inte sa bra att sitta framfor denna skarmen....haha..mina ogon gor lite oooooont...:-)
Nu idag ar det stralande sol och minus 2 grader ute.. Hade ju varit skont med en promenad, men det ar inte att tanka pa...
Per har akt ivag till Nanjing och ska vara borta till pa fredag. Nasta vecka pa lordag aker han till Australien och ar borta i drygt en vecka....Han har arslet fullt och vi ses knappt kanns det som...buuuuu, just nu ar det inte sa kul att vara har faktiskt...:-( Oj, nu klagade jag visst ocksa..
Det ar i alla fall bara drygt 8 veckor kvar nu innan vi far traffa lillen som bokar och sparkar i magen....Vi langtar saaaa mycket efter dig!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Passa på att vila och njut, och titta på en massa härlig såpopera-skräp! Snart kommer du att ha fullt upp.

2010-03-10 @ 15:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0