Måndag 29 mars...

Idag är det måndag, vädret är okej (så länge det inte regnar är vi glada) och temperaturen ligger runt 14 grader. Lite kallt än, men snart så blir det varmare...Pers släktingar är på väg till vattenstaden idag. De får klara sig lite själva då Per jobbar och jag inte orkar flänga runt. De har chauffören, så det kommer inte gå någon nöd på dem! Själv ska jag ta mig i sakta mak till Cityshop och handla lite och sen ta en lunch med Anna.....

Blomman har jag ute på ming balkong och nyduschad och fin kunde jag inte stå emot att ta en bild på den...:-)



Kommentarer
Postat av: Storebror

Jag saknar dig lilla syster. Längtar till sommaren då vi ses igen...

2010-03-30 @ 05:39:03
Postat av: Lillasyster

Saknar dig också! Inte såååå länge kvar till sommaren nu...

2010-03-31 @ 11:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0