Söndag 22 augusti

Idag har vi varit ute på soffjakt. Vi har varit på ett gigantiskt ställe där de säljer möbler och letat efter soffa. Detta stället var tom så stort så de har byggt en tågbana som går mellan de olika våningarna. För den late....Jag ångrar att jag inte hade min kamera med mig, man ska ALDRIG gå utanför huset med den egentligen då det dyker upp så mycket tokiga saker här hela tiden. Nästa gång ska jag ta med och fotografera detta! Det är bara i Kina man får se sånt här! Vi har nog hittat vår soffa i alla fall, en skinnsoffa får det bli denna gången. Vi ska bara mäta så att den inte är för stor för vårt vardagsrum.
Oliver har vi försett med dreggellapp, då han blöter ner sig jättemycket! Han nästan spottar ut saliv ibland, den lille rackaren. Visst är han söt i sin outfit?!!




Kommentarer
Postat av: Mormor Sylvia

Himmel å plättar, vilken liten snygging!!!

2010-08-22 @ 21:41:19
Postat av: Lotta

En riktig Söderbäckare. ;-)

Kram från Lotta, Håkan och Linn

2010-08-24 @ 20:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0