Ensam igen...

Så, då har Per åkt iväg igen...Till Indien och Thailand denna gång..Han kommer tillbaka på måndagmorgon, så jag solokvistar i 5 dagar och 6 nätter...buuu..:-( Detta är sista resan i alla fall innan lilleman kommer. Det var tänkt att han skulle åka till Paris nästa vecka, men den har han ställt in..Det kan ju faktiskt vara så att den lilla människan bestämmer sig för att komma ut tidigare också, man vet ju aldrig..Fast jag tror han stannar ett tag till, det har lugnat sig rejält i magen nu..

Jag har slängt ihop en bulldeg så här på eftermiddagen och har då precis avnjutit nybakt kanelbulle och ett glas mjölk!! Mumma!!


Kommentarer
Postat av: Mamma Sylvia

Han skulle ju inte iväg nå´t mer, eller... fattade jag fel?

Kram, kram

2010-04-06 @ 18:57:20
Postat av: Lotta

Om man blir så där duktig och ivrig på att baka, så ska jag nog också se till att bli gravid (igen)!!! Behöver fylla på frysen :)



Kram Lotta

2010-04-14 @ 15:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0