En till hög med....

.....bullar....


I superugnen som gräddar klart bullarna på 10 minuter....


Färdiga....

Nu kan ju ongen få ta och komma ut, innan jag bakar ihjäl mig.....:-) Jag har inte mer plats i frysen och kan ju inte äta så mycket av detta heller. Ska i alla fall ta mig ett glas mjölk och nybakt bulle sen - yuuuuuummmie!!!

Tittade på den här babynedräknaren jag har här på bloggen och herrejisses vad tiden rusar på!!! Nu när det är under 20 dagar, så slår det ju mig att det är vääääldigt nära nu...Jisses...Jag har ännu inte haft nån känning av att det skulle kunna vara igång, efter nästa helg tror jag faktiskt att jag ska gå och ta mig en fotmassage och se om det går igång av det...Beroende på om JAG känner mig redo....Han får i alla fall inte komma denna vecka, min barnmorska har semester och jag vill ju gärna att hon ska vara där nu, då jag har tampats med henne i alla dessa månader....:-)

Det är fint väder idag och Per är och spelar golf. Jag håller mig inne och bakar, tvättar och plockar...Man får passa på att tvätta då man kan hänga ut tvätten på balkongen - det torkar så snabbt då...


Balkongen nyttjar vi sällan för nåt annat än att hänga tvätt....Precis som kineserna....haha..


Så har jag ätit lite lunch också - fiskgratäng, lagad av mig såklart....:-)

Och så får jag då vara lite givmild och bjussa på lite bilder av tjockismagen idag....Här ligger lilleman....:-)





Kommentarer
Postat av: Mamma Sylvia

Du är ju som den värsta hemmafrun. Nu har du verkligen kommit igång!!! Härligt med bullarna och maggen:-)Kramar från mig

2010-04-25 @ 07:27:46
Postat av: Katarina

och nu har den stora bullen kommit ut ur ugnen!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS. Ser fram emot att få se en bild eller två på underverket :-))

2010-04-27 @ 11:38:06
Postat av: Katarina

och nu har den stora bullen kommit ut ur ugnen!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS. Ser fram emot att få se en en bild eller två på underverket:-)) Och även live förstås!

2010-04-27 @ 11:41:53
Postat av: Åsa

Grattis ;-) Ser framemot bilder på lillprinsen ;-)

Kramar så d stramar

2010-04-27 @ 20:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0