Tidig lördag - Fuxing Park

Idag på morgonen åkte jag och Maria klockan 7 till Fuxing Park för att fota lite. Det är samma park som jag åkte till i maj och hade min underbara morgon i! Denna gången så var vi nog lite sena, då solen redan hade kommit upp. Men en del fina bilder blev det i alla fall och det var lugnt (eller inte lugnt, det skrålade överallt), varmt, skönt och härligt att se alla glada gubbar och gummor! Efter vi fotat, åkte vi till Xintiandi och Starbucks för en välbehövlig cappuccino och en russinscone (till mig), caffe latte och blåbärsmuffin (för Maria). Då vi stärkt oss med detta, så gick vi och spanade in höstens mode på the one and only (här i Shanghai iaf) - H&M....

Här kommer lite bilder;




Denna gubbe, var dagens roligaste....jag vet inte vad för nåt han tränar....Lustigt såg det ut i alla fall, när han kom gående på alla fyra i buskagen...














Denna man(?) hade på sig en svart spetsblus och ett fint halsband....skitsnyggt!


Bäst att hålla tungan rätt i munnen, med så många snurror att hålla reda på..


Och så kom de dragandes med den här bilen helt plötsligt....


Mums - cappuccino och blåbärsmuffins....


Maria i snyggaste fuskpälsen....

Detta var min lördag so far...Ikväll kommer ovan nämnda Maria hit, då ska vi äta pizza - hembakad sådan - min första i vår nya "braiga" ugn och så ska vi titta på nån tjejig film...:-)

 

 

 




Kommentarer
Postat av: Mamma Sylvia

Fina bilder!!! Synd att du inte hade bakpulvret hemma till pizzan. Det kanske blev nå´t annat gott



Kram Mamma

2009-09-19 @ 10:35:20
Postat av: Katarina

Vilken mysig lördag ni verkar ha haft! Och så fina foton. Det med den rosa solfjädern var mycket vackert tycker jag.

2009-09-19 @ 18:31:12
Postat av: Linda

Mamma - Bakpulver fixades, så pizza blev det! Mums!



Katarina - Tack för komplimangen. Jag gillar den rosa solfjäderbilden mycket! Funderar på att kanske göra en tavla av den...

2009-09-20 @ 14:00:01
Postat av: Maria

Solfjadern ar verkligen jatte fin! Gor en STOR uppforstoring av den!

2009-09-21 @ 03:22:48
Postat av: Maria

Solfjadern var jattefin! Gor en STOR forstoring pa den!

2009-09-21 @ 03:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0