På väg...

Klockan är 04.34, fredagmorgon - jag kan inte sova i vanlig ordning och sitter här och dricker kaffe..MEN, idag ska jag åka hem till Stockholm, Sverige...tjohoooo..Klockan 06.30 blir jag upphämtad och 09.40 går planet. Denna gången åker jag med Finnair, så det blir raka vägen till Norden innan det är dags för ett byte till kära Sverige...Detta är tydligen den snabbaste resrutten och nu när SAS lagt ner rutten Peking-Stockholm så känns detta bäst. Orkar INTE åka via Köpenhamn, då blir det två byten...Ett för mycket...

Okidoki...I eftermiddag klockan 17 landar jag på Arlanda....:-)

Vi ses!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till!

2009-05-15 @ 18:54:50
Postat av: Åsa

Välkommen t Sverige!!!

Tänk nästa gång du kommer till Kina så är du gift;-)

Välkommen in i klubben;-)

Ses sista helgen i maj...

Kramar så det stramar Åsa

2009-05-15 @ 21:20:42
Postat av: Nadja

Välkommen hem!!!

Hur länge blir du hemma nu?? Måste se till att ses om du hinner!



Kram Nadja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0