Mera lägenheter

Idag strålar solen, det är varmt ute och jag har varit tvungen att vara inne hela dagen...Den förrädiska Migränen slog till som en bomb klockan 11 när jag precis var på väg ut. Det var bara att hoppa i säng, stoppa i sig ett par tabletter och försöka sova...Nu är jag uppe i alla fall, men är ganska mör..Jag hatar Migrän!! Som tur, är den inte lika jäklig som när jag var yngre, då låg jag utslagen i minst två dagar...Tråkigt bara att det hände i dag, då vi ju skulle ha gocart race...Kommer inte att köra, men jag är nog lite sugen på att åka med i alla fall..

Nåväl, tidigare i morse, innan den förrädiske Migränen, var jag i alla fall och tittade på en lgh till...Den var jättefin, så nu har vi tre lgh som vi ska titta på tillsammans på imorgon jag och Per..Här är lite bilder på själva huset....




Entren till själva huset och så visar jag hallen i den lägenheten jag kollade på...:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0