Gocart

Fredagskvällen bjöd på gocartkörning och middag. Vi hamnade i nån slags nöjespark och där fanns det då gocartbana..Här kommer lite bilder:


En liten sjö fanns det där och solen lyste så fint mellan träden, så jag kunde ju inte motstå att fota..:-)


Här kunde man åka kaffekopp..:-)

 
Lite tombolastånd och så ännu en karusell, som man kunde snurra lite med där uppe på spåret...

 
Gocartbanan och så fanns det en välfylld bar på övervåningen - att sätta sig i EFTER man har kört....

 
Laddade för ett race..


Jag försökte fota när de körde, men det gick så fort så det blev bara såna här bilder...:-) Här kan jag i alla fall skymta Andreas gröna jacka, så ja, det är han som swooshar förbi....

Efter vi kört gocart, så var vi jättehungriga! Viviana hade bokat bord på Coconut Paradise - den restaurangen jag har skrivit om tidigare, så vi åkte dit och vräkte, jag säger det igen, VRÄKTE i oss mat....jag tror jag inte ens kommer ihåg vad vi pratade om så hungrig och koncentrerad var jag på att äta..haha...
Eftersom jag hade migrän tidigare på dagen och var alldeles mör, så åkte vi hem efter middagen...Vi hade i alla fall mycket trevligt och jag är glad att jag kämpade mig iväg!!!  Tack kära vänner för ännu en rolig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Storebror

Jag är inofficiell gokartmästare på inomhusbana så Peron hade tur att jag inte var med och piskade upp honom...

2009-05-02 @ 16:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0