Scannad..

Nu är jag tillbaka i Shanghai och hemma i vår lägenhet. Resan gick bra, men jag är väääldigt trött!!! Kändes lite konstigt att landa här sju i morse och inte ha sovit mer än 1,5 timme.
Ännu konstigare var det att bli scannad som värsta Ica-varan innan vi fick kliva av flygplanet i morse. Här lämnas inget åt slumpen i kampen mot svinflunsan....Det var lite lustigt när de kom intravande i planet med sina dräkter och munskydd...



Ja, nu är jag tillbaka i rush och dålig luft....Men det är ändå skönt att vara hemma...:-) Per kommer imorgon och sen är ju allt som vanligt igen..Förutom att vi är gifta då..:-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad kul att ni kommit tillbaka!!!

2009-06-07 @ 13:01:08
Postat av: Michael Gylfe

Är det skönt att vara tillbaks igen?

Det är väl lite varmare i Kina i varje fall än vad det är här just nu!

Tack för ett himla fint och roligt bröllop!!



Hälsningar Micke.

2009-06-08 @ 12:06:54
Postat av: Maria

Nar kommer nasta inlagg? Jag vantar med spanning!

Vad har ni for er i helgen, fullt upp?

2009-06-12 @ 11:45:20
URL: http://mariashanghai.blogg.se/
Postat av: Linda

Micke - vad kul att du är tillbaka och ger kommentarer!!!



Det är skönt att vara tillbaka, tråkigt bara att Per jobbar som en galning och jag knappt har sett honom..



Vi kommer tillbaka i juli, då ses vi hoppas jag!!

2009-06-13 @ 06:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0