Nu är vi herr och fru.....





 

 


Kommentarer
Postat av: Nadja

MEN LINDA VA VACKER DU ÄR!!!!!

Värsta finaste bruden! Många grattiskramar till er!

Dú är så vacker så jag måste titta på bilderna om och om igen!!!

Hoppas ni hade en fin bröllopsdag och att vi kan ses nåt här i sommar!

Puss och kram Nadja

Postat av: Anki Timonen

Så vackra ni är - STORT GRATTIS!!

Jag såg er faktiskt på TV4-nyheterna.



hälsningar Fredriks mamma Anki

2009-06-02 @ 12:16:15
Postat av: Maria

Oj oj vad fint!!!!

2009-06-03 @ 04:31:10
Postat av: Linda

Tack för era fina komplimanger!!



Anki - vad kul att du är inne och läser min blogg!!



2009-06-13 @ 06:18:30
Postat av: Katja

Hej Linda!



Såg din blogg här bland mina bokmärken och tänkte bara säga grattis!



Jättefina bilder! Både dina och bröllopsbilderna!



Kramar från dina fotografer Katja och Fia ;)

2009-06-25 @ 12:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0