Min man är fast i bergen...

Sitter här och får precis veta att min käre man är fast i bergen, där han varit med jobbet under helgen. Fel på planet och knapp information, så i stället för att komma hem ikväll (förvisso sent, men ändå), får han boka om sin biljett och åka via Chongqing, sova över där och sen vidare till Shanghai i morgon bitti. GAAAAAAHHH...Alla på jobbet, som sitter på kontoret är ju också med, de behöver ju vara på jobbet imorgon, men de kommer alltså inte att vara där förrän vid lunchtid..
Jag tycker det är trist, då Per åker till Singapore imorgon och är där till torsdag...buhuu....
Men, men det är väl bara att bita ihop antar jag....men det är inte roligt!

Nu ska jag ta mig lite att äta...

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hej Lindis!

Åhh fy vad jobbigt! Låter inge roligt alls. Hoppas att allt går bra och att dem e hemma snart igen!

Hur e det att vara tillbax i Kina? Saknar du Sverige?? Men du kommer ju snart igen! Då måste vi försöka få till en date!

Massa kramar !

Postat av: Mamma Sylvia

Jag måste då säga att du får då vara med om och stå ut med mycket. Trist för er båda kan man säga.

Hoppas att han är då hemma någon gång, så ni får rå om varandra!!!



Kram Mamma

2009-06-15 @ 19:15:38
Postat av: Maria

Stackars dig som ar utan din man sa lange... meeen pa fredag blir det fest!

2009-06-16 @ 08:35:48
URL: http://mariashanghai.blogg.se/
Postat av: Fru W

Nadja - allt har gått bra, mannen kom hem på måndag vid lunch, var hemma en timme, sen drog han till Singapore...hektiskt var ordet!



Mor - ja, det är lite drygt att aldrig träffas, gifta eller inte....blir som inte nån skillnad..

2009-06-18 @ 04:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0