Helgen som varit...

Lördag;

Lördagen började med värsta åskovädret, vi segade på lite och sen vid tvåtiden tog vi oss en sen lunch i Jin Mao tornet. Det blev förrät, varmrätt och så en dessertbuffe innan vi proppmätta åkte hem och slängde oss i soffan och avverkade tre DVD-filmer. En mycket lugn dag alltså! Här är lite bilder;


Restaurangen vi besökte på 54 våningen....

 
Härlig utsikt..


Efterrättsbordet gick inte av för hackor, här är en liiiten del som jag plockade....


Söndag;

I går söndag, var det då dags för min andra golfrunda....Det var jag, Per, Jonas och Johan som åkte iväg några mil till "landet" och hade en varm och SVETTIG dag på golfbanan..puh..det gick sisådär igår, man kan säga att jag har ett bra tag kvar till att säga att jag är bra på denna sport...men det är roligt i alla fall!!!


Härligt med lite grönska och skog...

 
Jag fick en blomma av caddien...:-) Jonas och Johan pratar taktik....(?):-)


Per svingar iväg ett långskott!! Det gick bra för honom igår! Medans vi andra hackade hål i gräsmattan på vår väg till hålet, så slog han fiiiina långbollar.....:-)


Puttdags....


Och här sitter jag och svettas medan de andra puttade...puh..36 grader är inte att leka med....Jag drack nog minst en 4 liter vatten under dessa fyra timmar!! puh...

Efter golfrundan åkte vi hem och Per bara packade och bytte om, sen åkte han till flygplatsen för att åka till Indien...Så ensam igen....usch, det är trist!! Per kommer hem på fredag igen..Tur det bara är snart två veckor tills vi åker hem till Sverige för att gå på bröllop :-), åka till Gotland och Avesta!! Ska bli så härligt!!!



















Kommentarer
Postat av: Michael Gylfe

Hej på dig Linda!



Hoppas att allt är bra med en idogen Shanghaigolfare. Då kan vi gå ut och spela allihopa när ni kommer till Sverige. Kul!!



Sköt om dig/er!!



Hälsningar Micke.

2009-06-30 @ 12:07:06
Postat av: Linda

Jodå, det är bra, men jag får nog öva lite mer på mina slag..vill ju inte få storstryk av Johannes....:-)

2009-07-01 @ 09:58:27
Postat av: Michael Gylfe

Du kan ju även få stryk utav Efwa. För hon var ju med mig och Johannes ut i förra veckan och spelade mot Greenfee. Hon fick ju spela på 36 i handicap och var med mig och Johannes i 9 hål. Hon gick bara 2 poäng sämre än handicap(16 p). Sist hon höll i en klubba och spelade var 2002!



Kanonkul att vi kan spela golf ihop alla fem!!!!!!



Sköt om dig!!



Hälsningar Micke.



2009-07-01 @ 12:58:27
Postat av: Linda

Ja, jag får nog stryk av alla....det är jag fullt medveten om...:-)

2009-07-02 @ 02:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0