Reparation av luftkonditionering....

Idag så fick vi då fixat den sista lagningen av luftkonditioneringen och jag måste säga att jag var liiite skraj, då den ena av gubbarna som var här, tog på sig selen och klättrade ut genom fönstret och ut på en liten avsats och fixade med aggregatet utanför. Vi bor ju gansa högt upp, 28 våningen, så det kändes lite olustigt att han skulle ut där.

Jag kunde inte låta bli att fota när han arbetade (och ja, jag frågade naturligtvis om jag fick först).

Nu funkar i alla fall ALLA våra airconditioner i ALLA rum, sååå skönt!!!
Ett problem avklarat - nu ska det installeras en diskmaskin i köket också..Får se hur det går. Det har vi lämnat över till Pers assistent, så får hon fixa med det tills vi är tillbaka från semestern...:-)

  


         
          Det gäller att stå stadigt här, så man inte halkar...

Och nu medans jag laddade upp bilderna här, så slutar då luftkonditioneringen i detta rum att funka...¤#&(/#&¤/&#/&(

Ja, det gick ju nästan för lätt det här...hade jag ju kunnat att gissa på egentligen att det inte skulle bli bra....drygt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0