Lunch i Xintiandi

Idag har jag varit och ätit lunch med Viviana i Xintiandi - det område som är restaurerat, ombyggt och ska se ut lite som det gamla kina. Inte för att det riktigt gör det, men det är i alla fall väldigt mysigt där! Solen skiner och det är gaaaanska varmt, dock är det kallare än man tror när man tittar på termometern. Den visar på 23 grader, men det känns som det är lite kallare faktiskt..brrrr..Det drog lite kallt om vaderna...:-)

 
Xintiandi - nu är det väldigt nice att sitta ute, bäst att passa på innan det blir för varmt..Jag tog mig en god, kall, nyttig (?) jordgubbsmoothie och löste lite korsord i väntan på att Viviana skulle hasta hit....


Dricker lite iste - vilket jag faktiskt tyckte var gott och läskande...plus att det ju ingick i lunchmenyn....:-)


Här var det dukat med allhanda drycker, om man nu kände för att inmundiga sånt....:-)

Klockan är inte mer än 14.30 - idag har jag inte något speciellt att göra....Per kommer hem imorgon, så det blir ännu en solokvist kväll..tråkigt...Ska väl försöka komma iväg och träna lite, innan det är dags för en middag framför teven...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0