Kollat lite lägenheter

Idag har jag kollat lite lägenheter, då vi känner att vi faktiskt vill ha både ugn och diskmaskin (ja, Per har äntligen gett med sig...hihi). Det finns varierande storlekar och layouter.. Dekorationerna kan också skilja sig väääldigt mycket och ibland förfasas man över vad det är de har i lägenheterna..Här kommer lite bilder;


Först var jag och kollade i detta område, där Maria och Fredrik bor...

Detta var vad jag kollade på där

Tunga möbler var det i denna lägenheten..men jag gillar det runda vardagsrummet!! Och takhöjden - den gick INTE av för hackor...måste varit nästan 5 meter upp i tak..Minus - den låg på första våningen..

Sen bar det av till Shimao Riviera Garden - tjusigt värre....:-) De har utomhuspool, men en handgjord sandstrand...flott!
Den första lägenheten vi tittade på var inte direkt dekorerad som man är van vid..kunde knappt hålla mig för skratt...


Detta mötte mig i hallen...SCARY....


Denna stod utanför lägenheten mittemot den vi var och kollade på...Va i faen....??? Där skulle man ju få mardrömmar att bo..Tänk att se denna varje gång man kommer hem..Eller nä, det behöver man ju inte egentligen, då man har egen hiss till lägenheten..men ändå....

Det fanns några gobitar också, men de behåller jag för mig själv...om det blir av att vi byter får ni se då...Men jakten går vidare...





Kommentarer
Postat av: Maria

HA HA HA vad SJUKT, med en RATT i hallen (men det kanns ju forvisso skont att det ar en hund bredvid som vaktar ratten ha ha).

2009-04-30 @ 12:11:57
Postat av: Mamma Sylvia

Det såg ju spännande ut.

2009-05-01 @ 06:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0