Härligt med lite sol och värme

Lunch hade jag idag med Ann, som har gått omkring med värkar i två veckor nu, men bebisen är INTE redo att komma ut än verkar det som....Men hon kämpar tappert på och ser väldigt snygg och fräsch ut tycker jag!!! Vi var också och hälsade på Vivianne som fick sin bebis Alma för tre veckor sedan...Hon sov dock bara så jag fick mig bara en liiiiten titt...Men det kommer fler gånger..

 
Ann på promenad....Och som vanligt - jag kan inte låta bli att fota Jin Mao och "kapsylöppnaren"..En fin dag har det varit idag i alla fall och det är ju en ganska blå himmel i alla fall....-)

Per har åkt till Peking, så jag är solokvist igen...Jag är en "expatänka"...:-( Nästa vecka är det Singapore som står på resschemat för honom....

Solen gick ner så fint bakom Westin Hotel - där de berömda bruncherna äger rum....:-) Taget med mitt stooooora objektiv, därför ser det så nära ut....



Nu är det dags för lite middag - fisksoppa och American IDOL!!! Sen korsord och sängen.....:-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder. Jag får lust att lägga ner husbygget och lägga pengarna på en låååång resa till dig i stället men det skulle vara som att kissa i byxan. Varmt och skönt till att börja med men sen bara obehagligt...

2009-04-22 @ 19:23:01
Postat av: Lillebror

Galet snygg bild på westin!



Saknar er!



Björnen o Ida

2009-04-25 @ 23:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0