GUITAR HERO

Igår var vi hos ett par kompisar som bor i vårt compound - Patrik och Yvonne och spelade Guitar Hero och körde racerbil. Det var roligt och vi kämpade så svetten lackade och tårarna sprutade av skratt...Här kommer lite bilder:



 
Maria och jag "battlar"..Lägg märke till mitt fighting face.....-)

 
Djup koncentration var det som gällde när man spelade...


Sen var det dags att köra lite racerbil...

 
Sådärja, killerface är på och så håller vi tungan rätt i munnen så vi inte kraschar.....-)

Tiden flög i väg och klockan 1 var vi hemma igen..Waaaaay over my bedtime..haha..har ju varit uppe sent två dagar i rad nu, så idag känner jag mig liiiiite mör...Per är och spelar golf och jag slappar hemma. Har en illasinnad bacill som verkar ha satt sig på min hals, plus att jag har ont i min ljumske/lår.....jag vill ju TRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNA!!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Diggade din rockstjärnestil!

2009-04-27 @ 15:19:39
Postat av: Maria

Hur ar formen i dag da? Frisk? Det verkar vara svart att bli frisk snabbt i den har stan... jag ar FORTFARANDE forkyld.

2009-04-28 @ 05:45:13
Postat av: Nadja

Hej Lindis!

Vilket ös!!!! hahahaha. Roligt att släppa loss med rally race o gitarr!!

Hoppas allt e bra med dig o att den elaka bacillen har försvunnit!

Kram Nadja

Postat av: Nadja

Det är så roligt att se alla dina bilder Linda!! Det är en helt annan värld än den man själv är van vid!

Medans du dricker drinkar i storstaden lever jag mammaliv på landet....hahahahahahaha!



Massa kramar Nadja

Postat av: Linda

Maria - jag har fått tillbaka mitt halsont!! Tredje gången nu...är ganska trött på det!!



Nadja - Ja, det var kul med Guitar Hero...Man blir aldrig vuxen tror jag..Min elaka bacill lurade bara bakom hörnet och kom tillbaka...buuuuu

2009-04-29 @ 02:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0