Fika hos Ann..

Idag har jag och Vivianne varit hos Ann och fikat. Hon måste vara stilla, då hon är gravid och risken finns att lilla bebisen ploppar ut för tidigt..Så idag förgyllde vi hennes förmiddag med ett besök och lite goda bullar!!!



Vivianne, som också är gravid och har tio dagar kvar till det är dags och så Ann, som egentligen ska ligga i soffan...-)



Mumsiga bakverk..jag tog BARA en halva utav den där "skruven" som ligger där!!

        
(klicka på bilderna så blir de större)
Utsikt från Anns lägenhet..Och som överallt så är det full fart på byggnationer!



Sen tog jag en taxi över till vårt stooooora varuhus och käkade lite lunch på Element Fresh och så blev det en liten tur på det kära H&M..fast man brukar bli ganska sur då man provar kläder här, då storlekarna är myyyycket mindre än vad de är hemma..buuuuuuuu!!!! Fast lite var det som passade...Nu är det nog dags jag rensar ur min garderob på gammal skit...



Och så måste jag ju bara visa hur vackert det är när det blommar här och det gör det för fullt nu!! Yippie, sommaren är i antågande...!! Fast det kan man inte tro idag..det är lite kyligt och det blåser..brrrr..

Så..klockan är 15 och jag känner att det rycker i träningstarmen..Igår boxades jag på min pt-timme och det var grymt jobbigt..Idag så tänkte jag väl att jag ska ta och springa lite...

IMORGON bär det av till SINGAPORE och lite värme!!!!! TJOHO!! Livet är underbart!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad spannande att aka till Singapore, dit vill jag ocksa. Lagg upp bilder fran resan nar du kommer tillbaka!

2009-04-02 @ 04:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0