Westin Brunch...

..den 14:e i ordningen för mig....

Finns inte så mycket att säga om den här brunchen, den är super!! Men det har ju blivit att jag och Per inte äter lika mycket av allt längre, utan inriktar oss på godbitarna....för Per är det kaviar och för mig skaldjuren...Efterrätterna som jag älskar fick jag tyvärr låta vara denna gången..Jag tror brunchen uppskattades av våra gäster också. Här kommer lite bilder;







Nu vilar vi en stund ifrån brunchandet, men jag har hört ryktas om att det finns en kille som gick miste om brunch förra gången de var här, pga magsjuka, som gärna vill gå dit i juni när de kommer hit.....:-)

Kommentarer
Postat av: Efwa

DEN DÄR KILLEN, som du nämnde håller på att spara pengar, frågan är vad han anser dessa ska gå till..Troligen hoppas han att den där mamman betalar, vad tror du ?

2010-03-30 @ 12:32:57
Postat av: Linda

Ja, knappast att han tycker det är värt att spendera sina pengar på en brunch...:-)Han vet väl att mamma också vill dit...;-)

2010-03-31 @ 11:07:27
Postat av: Michael Gylfe

Jag har också missat Brunchen, men jag misstänker att jag får vänta ytterligare en tid!!

2010-03-31 @ 16:17:13
Postat av: Michael Gylfe

Jag har också missat Brunchen, men jag misstänker att jag får vänta ytterligare en tid!!

2010-03-31 @ 16:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0