Playstation 3

Så har vi då efter att ha gått och funderat och funderat, inhandlat ett playstation 3. Nu spelas det för fullt här i huset, dock inte av mig, utan av Per som tycker det är liiite roligare än vad jag tycker... Vi köpte fem spel, varav Per valde fyra och jag fick välja ett...:-( Det är tennisspel, snowboard, bilspel och så ett gammalt mossigt spel som jag valde..:-) . Måste säga att grafiken på spelen är ju helt fantastiskt! Annat var det när vi var små och spelade det tevespelet som var med två pinnar och så gick det en fyrkantig boll emellan....haha..och det tyckte man var coolt då!






Kommentarer
Postat av: Lillebror

Hmmm...vet inte om det är jag som är trög eller om jag bara är dum. Men ni köpte FEM spel, ett tennisspel, ett bilspel, ett snowboardspel och ett mossigt gammalt spel...vilket är det femte!?! Jag dör av nyfikenhet här!



Forza Xbox 360!

2009-10-31 @ 07:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0