Halloj där ute...

Här ligger jag, lilla ärtan (som mamma kallar mig) och ska växa på mig till i början på maj nästa år. Kanske att farmor får sig en alldeles underbar födelsedagspresent, eller så väljer jag min egna dag....
Mamma fick se mig studsa och hoppa runt i magen i torsdags på ett ultraljud och hon blev så glad!! Pappa var på väg till USA, så han får följa med nästa gång. Jag var hela 5,5cm lång!! Haha, vilken liten skit jag är just nu, som en ostbåge...:-) Men vänta bara, snart händer det grejer...

Mamma tror att jag är en tjej, medans pappa tror på en kille. Jag ska vara hemlig ett tag till tror jag....:-) Men vad jag än visar mig att vara, så vet jag att jag är efterlängtad!!

Så - då är jag ingen hemlis längre....:-)


Kommentarer
Postat av: Storebror

Underbart...

2009-10-31 @ 06:51:01
Postat av: Lillebror

Åh va härligt! Längtar verkligen till du kommer ut till oss...du kommer få världens bästa morbröder och dina kusiner kommer vara jättestolta! Vi ses nästa helg, men det kommer du inte att märka av. =)Jag håller på Perons lag (fast egentligen tror jag också att de e en tjej).



Ta det nu lugnt, var snäll med mamma och se till att växa på dig ordentligt där du ligger! Hej så länge!



//Morbror lillebror

2009-10-31 @ 07:28:13
Postat av: Åsa

Whoho;-)

Det låter härligt;-)

Så hallo där inne;-)Välkommen;-)

/ Kramis Åsa

2009-11-01 @ 20:36:08
Postat av: Isa

you are preganant! Congratulations!

2009-11-02 @ 03:41:40
Postat av: Pernilla

Officiellt grattis nu då!

Kram från Australien

Postat av: Nadja

Hej Lindis!!

Åhh va mysigt! Tänk att du o jag ska ha samtidigt nästan! Så roligt om du är hemma lite där så att vi kan ses med våra bebisar! ler

Visst är det en speciell känsla med ultraljudet!! Det är ju lixom första mötet med sitt barn!

Ta hand om dig så hörs vi snart igen!

Kram Nadja

Postat av: Anki R

GRATTIS!!!!!

Hoppas du mår kanon och att det går jätte bra!!!



Kram Anki R

2009-11-03 @ 16:01:25
Postat av: Lotta

Grattis tusen gånger om! Maj är en fin månad kan jag intyga om. ;-)

Kram

2009-11-03 @ 22:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0