Flitig student??

Jag har nu gått klart de tre första klasserna på Mandarin House, nu har svårighetsgraden ökat och jag känner som att jag är tillbaka på ruta 1.:-( Jag fattar alltså INGENTING...

                                                                   

Min lärare, Ye Xiao Ting, tycker nog inte att jag är den mest flitiga elev hon haft.:-) Jag är en hopplös student, då jag inte tycker det är speciellt roligt att sitta och plugga, utan tycker det är roligare att sitta framför datorn eller göra något annat meningslöst..:-) Jag vill ju lära mig och tycker det är kul när jag kan och lär mig fort när jag väl känner för det, men ja, det är ju det där att ta sig tiden.....haha..vilket jag ju har maaaaaaaassor av... 

Jag borde bli flitigare, då vi faktiskt betalar dyra pengar för detta och ja, vi betalar det själva!!! För 50 timmar betalar vi 9 000 RMB, så jag borde ju faktiskt bli lite flitigare!! Jag säger som mor min...På måndag, då.....*blink* :-)




         


Kommentarer
Postat av: Mamma Sylvia

Det är bara att ta tjuren vid hornen nu. För nu på måndag gäller det , både för dig å mig!!!

2009-03-08 @ 12:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0