Mjölk..

Efter snart två år i detta landet har jag nu äntligen hittat en mjölk som jag faktiskt kan dricka..yyyeeeaaaayy.. Anchor Milk, importerad mjölk, typ torrmjölk..1L för 17 RMB!! Ja, det är inte billigt, men som med allt annat i matväg här, så får det vara värt det! Jag har verkligen saknat att kunna dricka mjölk till framförallt pasta, så nu har jag avnjutit min första pastamiddag med ett glas mjölk till!!! :-) Tänk att en sån enkel sak som att hitta en mjölk man kan dricka, kan göra en så glad..


Kommentarer
Postat av: Maria fran skyline

Ja, sma saker kan gora en lycklig i det har landet. Jag har annu inte hittat gurka som smakar okej. Jag saknar gurkmackor!!! Vilken scysst layout du har pa bloggen nu. Visa mig hur du har gjort, jag har bara standardlayouten pa min...

2009-03-12 @ 02:50:22
URL: http://mariashanghai.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gott, gott. Till pasta måste man ha mjölk, så jag förstår att du njuter.

2009-03-12 @ 19:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0