Kommer aldrig bli mätt på...

...att fota denna otroligt vackra byggnad ( i mina ögon sett) Den här och Jin Mao Tower, plus Pearl Tower (TV-tornet) är mina favorit objekt att fota vad gäller byggnader i denna staden...jag har nog ett par hundra bilder sammanlagt av dessa byggnader..från alla möjliga och omöjliga håll och kanter..Vill bara dela med mig...

                              

Snart så kommer det att växa upp en ny skyskrapa, om möjligt ännu högre än dessa två, ur marken....:-)
Dessa två gigantiska torn har jag som utsikt från tre rum i vår lägenhet, de är rakt framför oss.. Väldigt mäktiga och jag tröttnar faktiskt aldrig att titta på dem. På kvällen blir de så fina, då toppen på Jin Mao tänds och på det nya tornet så glittrar det stjärnor och alla möjliga färger...:-)

Kommentarer
Postat av: Michael Gylfe

Kan bara hålla med dig Linda!!



Hälsningar/Micke

2009-03-09 @ 15:56:48
Postat av: Mamma Sylvia

Detta kan vi intyga, de är verkligen vackra och gigantiska. Det känns ju riktigt kul att ha varit uppe i det ena.

2009-03-09 @ 19:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0