HANGZHOU



Igår var jag i Hangzhou över dagen. Tre timmar tog det att åka dit med bil och så här i efterhand, kan jag ju tycka att det var liiite väl långt för en dag..Men nu har jag varit där och kan tänka mig åka tillbaka också, men då kanske för två dagar..


      
Man kunde välja mellan att åka lite olika båtar på West Lake, vi valde de mer stabila båtarna till höger..


      
Mitt resesällskap för dagen - Maria och Fredriks mammor!! Vi hade det trevligt!

         
Här blommade det för fullt och det är såå vackert! Det blev många blombilder:-)

  
Det var full fart på arbetarna på en av de öar man kunde hoppa i land och gå runt på...De har moderna saker att arbeta med....-)


Naturligtvis så är det ju en kommers utan dess like även här...:-)


Denna man verkar ha till uppgift att vakta gräset! Han har en megafon till sin hjälp och när någon klev över snöret och steg på gräset så ropade han i den!! Mycket effektivt!


Kommentarer
Postat av: Mamma Sylvia

Du får vara med om mycket intressanta saker, det är ju roligt att du får se lite annat också. Fint med alla blommande träd.

2009-03-29 @ 15:47:07
Postat av: Ingbritt Jonsson

2009-04-01 @ 16:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0