FREDAG - SÖNDAG

Så är det söndag och helgen har svischat förbi precis som vanligt! I fredags var jag och käkade lunch med Vivianne på Element Fresh och det blev en härligt grillad lax med sallad till! Vädret var bra så vi kunde käka ute!! 


                                    
En härlig dag med sol, så vi satt ute och käkade lunch!! Solen värmde på bra! Sweet!  
   
                     
Inne i SuperBrandMall hade de nån promotion för den konstiga hjälmen ni ser ligger på bordet - och här så får tjejen precis ögonmassage!!! Ja, jag säger då det - de hittar då på allt!


Sedan på kvällen var jag och Per och käkade tapas med Andreas och Viviana på restaurang El Villys! Som vanligt mycket trevligt och efter en massa mat och några glas vin, åkte vi hem och stöp i säng..nåja, jag stöp i säng - klockan vara bara 23.30 haha!! 

             

Lördagen skulle jag träna, men eftersom det blev några glas vin, så kände jag att det var skönare att vila så jag ställde in! Istället blev det att städa lite skåp och rensa ut lite vinterjackor och skor från vår lilla garderob vid hallen, så vi ska få lite mer plats. Jag passade även på att putsa upp lite skor med lite skokräm!!! 


           
           

Vid 15-tiden pallrade vi oss ut och gick och tog oss lite härlig cappuccino med chokladtryffelbitar till - YUMMIE!!! Jag lämnade även in min kamera för lagning, då den är trasig..Tittade på den senaste kameran jag fått ögonen på...buhuu..vill ha...Ska nog låta det mogna lite, så ska jag nog ta och köpa en till...:-)Skulle även ut och köpa Photoshop CS4, men det är ju så in i herrans namn dyrt, så jag trodde de lurade brallorna av mig. De skulle ha 5 500 för det och jag bara skrattade och sa att nänä, den går jag inte på!! När vi sen tittade på nätet vad det kostar med detta Photoshop, så såg vi att det faktiskt kostar 11 500 hemma i Sverige - Det är ju inte klokt så dyrt..suck, jag får läsa på ordentligt på vad jag egentligen behöver för mina bilder, så att jag köper rätt..Behöver ju kanske inte vara sååå avancerat...

Sedan gick vi och handlade för kvällens middag - vilket blev het fläskfile med cocosmjölk och citron - SÅÅÅ GOTT!!! Till efterrätt blev det jordgubbar och vispad grädde - YUMMIE!!! Kvällen avslutades film och jordens åskväder!! Det small och blixtrade rätt hårt här!! Tur Per var hemma - annars hade det varit läääskigt...:-)

Idag skulle jag också ha tränat, men jag är av nån anledning vääääldigt seg och trött, så jag ställde in i dag också. Har ju faktiskt tränat hela fyra gånger ändå förra veckan, så det är inte någon katastrof. Per jobbar och jag gör inte så mycket. Vi ska gå iväg och hämta kostym, skjortor och byxor hos skräddaren lite senare. Det är kallt och tråkigt väder idag...:-(

Zai jian!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0