En dag i mitt och mina vänners "ytliga" liv..

Ja, när jag då inte går i skolan, så försöker jag ju då sysselsätta mig så gott jag kan...Idag blev det lunch med Vivianne, Ann, Susann och så lilla Alina.. Vi gick till vårt stamhak när det gäller lunch; WAGAS..haha..behöver knappt göra en beställning längre, utan de vet redan vad man vill ha....Har vi dålig fantasi eller..? Idag var det varmt och skönt, så vi kunde faktiskt avnjuta vår lunch UTE!!!!


Så skönt att sitta ute...:-) Ann pillar med sin mobil, Susann tittar på..

     
Lunchen uppäten...Ceasarsallad               Susann och lilla Alina...från Schweiz



Efter lunchen gick vi och hälsade på Caroline som bor i denna gigantiska lägenhet..Fikade lite kaffe och muffin..mums..
Sen var det dags för mig att gå och få mig en omgån på gymmet med min pt....

Ännu en dag i mitt fantastiska liv...:-)

Kommentarer
Postat av: Mamma Sylvia

Vilken härlig känsla att kunna börja sitta ute å äta. Med den hastighet som tiden går, så är det väl inte så långt borta här heller!!! (förhoppningsvis)

2009-03-09 @ 19:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0