Blommor..

Idag har det varit fullspäckat schema..:-) Först så gick jag då i skolan från 10-12, puuuh..Sen åkte jag och träffade Vivianne och Ann på SuperBrandMall, där vi käkade lunch på Element Fresh..Jag åt som vanligt en sallad med lax till..Den är supergod på det stället..Unnade mig också en Peanut Buster Proteindrink..mums..

Efter det åkte vi till en blomstermarknad här i Pudong och jag som bara hade tänkt att följa med, eventuellt köpa nån blomma till balkongen, kom hem med en hel massa..:-)


                         

Finns både krukväxter och snittblommor här att välja på..Allting är väldigt billigt och det är lätt att "förköpa" sig..Man får ju lov att tänka på att allt ska få plats hemma också..Jag handlade i alla fall som sagt blommor till balkongen och sen köpte jag lite orkideer och lite snittblommor..Så nu har vi det fint både ute på balkongen och inne!!!

                        

Så, lite fint ute på balkongen, och lite fina orkideer i fönstret. Dessa orkideer, som inte är sådär jättestora betalade jag 110 kronor för och då ingick krukan..Kanske är liiite dyrt, men orkideer är väl dyra blommor..?? (Jag visste knappt att de hette orkideer, så pass lite kan jag om blommor..hihi)


Idag blir det ingen träning, då man måste vila för att få bästa resultat..:-) Jag vilar med lite ostbågar...hihi...Imorgon bitti klockan 09.00 är det dags för ett svettigt pass igen...

Kommentarer
Postat av: Mamma Sylvia

Det ser väldigt fint å trevligt ut. Det stämmer att orkideer är dyra, en sådan brukar kosta nästan 100 kr. De skall skötas på ett speciellt sätt också. Man ställer de i blöt var 14:e dag, men det kanske du visste

2009-03-15 @ 14:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0