Det känns lite sömnigt...

Som rubriken lyder...det känns lite sömnigt här i Shanghai, det händer inget speciellt, jetlaggen den har nästan gått ur kroppen, det är apatrist väder, jag är ensam i helgen, tråkigt, tråkigt!!!

Maria, jag väntar ju på att du också ska lägga in nytt i din blogg..haha...går in där varje dag....:-)

Vi har hittat en lägenhet nu som vi ska förhandla om...Det är en lägenhet med tre sovrum, tre badrum varav ett med jaccuzzi..:-) Den är på 230kvm drygt, med egen hiss....:-) det blir lite lyxigt!!!
Men ingenting är ju klart än utan nu ska det förhandlas som sagt...vi får hålla tummarna..Det är inte så långt kvar på kontraktet på denna heller så...det börjar blir liiiite bråttom.

Så, det är det roliga som hänt här...inte mycket...

Nu ska jag laga lite mat och sätta mig i soffan igen och kolla teve...

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0