Påsk

Idag är det långfredag, det är varmt och skönt - 23 grader och så skiner solen. Jag har varit och hälsat på Ann, som har "husarrest" då hon måste hålla sig i stillhet, så hennes bebis inte kommer ut för tidigt. Är förkyld, så jag var bara där en snabbis och lämnade lite skvallertidningar till henne...Sen var det lunch på Wagas och nu sitter jag här..Per är tillbaka i Shanghai, äntligen!! Det känns som vi inte setts på evigheter.....Fotade lite när jag var ute. Jag har fått tillbaka min kamera, som var trasig...yeeeaaa..nu är den lagad och frisk igen.....:-) Här kommer lite bilder - GLAD PÅSK!!

 
Idag blev det pasta penne med kyckling och feta, sen den goooda cappuccinon...:-)


Här stod han och rökte....:-)


Här kommer denna mannen cyklande med sin last...vet inte vad det är i dessa tunnor
och jag tror inte jag vill veta det heller...Det ser suspekt ut det som rinner på utsidan...gggaaaaaahh..

Skit eller matrester.....


Och här kom denna mannen cyklandes...jag är fascinerad över alla de olika varianter de har på cyklarna här....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0