Sköna söndag...

Idag regnar det ute och vi håller oss inne. Helgen har varit bra - igår lördag tog vi oss en promenad och åt lite lunch i ett av tornen. Mamma Linda trodde att hon hade förberett bra och tagit med sig ersättning, blöjor och allt som kunde tänkas behövas så vi inte skulle behöva gå från bordet i panik som vi gjorde då vi åt lunch för en vecka sedan och Oliver vaknade och var hungrig.
Vi bänkade oss och njöt lunch, Oliver vaknade och pappa Per skulle ta upp och göra iordning maten - MEN vart var nappflaskan??? H-vete, den hade jag ju glömt packa ner....så det var bara att betala och skynda sig hem med en skrikande (nåväl, inte sååå hemskt skrikig, men ändå) Oliver i vagnen. Det tar väl ett tag att få in rutinen på vad som ska med antar jag..


Stolt pappa på första turen med barnvagnen förra lördagen...



Nytvättad på söndagsmorgonen..


Lite skeptisk...







Kommentarer
Postat av: Hanna

ja vad ska jag säga..börjar bli tjatigt..men han är verkligen vacker Linda!! Å då menar jag Oliver alltså ;) hihihi

2010-05-10 @ 10:40:47
Postat av: Linda

Du får tjata hur mycket du vill...Jag håller bara med jag...:-)

2010-05-11 @ 03:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0