Mormor är här...

ÄNTLIGEN kom så mormor hit till oss i Shanghai! Nu har hon snott Oliver och har inte släppt honom mycket idag..Men det gör inget - hon får gosa så mycket hon vill...:-) Oliver gillar mormor jättemycket och har haft det skönt i hennes famn...






Här var det ju mysigt att ligga...


Presentutdelningen var ju jätterolig. Vet inte vem det var som tyckte det var roligast -Oliver eller mamma Linda.


Skön kudde som kusin Siri gjort till Oliver...


Oh my goood - ska hon inte släppa mig snart....


Nähä...jag är tydligen fast här....


Sen fick jag någon konstig dress av mina morbröder...Heja, heja...
Pappa tyckte INTE om den...


Det verkar ju dock som att det kommer dröja innan den passar...


Okej, nu ska jag kramas lite mer med mormor innan det är dags att krypa till kojs...

Kommentarer
Postat av: Pappa Per

Vi kanske hinner "tappa" bort Mododräkten innan han vuxit i den...

2010-05-23 @ 15:05:22
URL: http://www.leksandsif.se/
Postat av: Dalakusinerna...

Ta det lugnt, morbror Perra..... Vi VET vilket lag som gäller...

Vänta och se...

2010-05-23 @ 15:22:21
Postat av: Dalakusinerna...

Ta det lugnt, morbror Perra. Vi VET vilket lag som gäller, vänta och se...



Vi har ju lovat att vi ska lära honom allt vi vet och kan...

2010-05-23 @ 15:27:57
Postat av: Hanna

Nu blir jag avundsjuk! jag vill också kramas!!! pussa på Oliver från mig!

Förlåt för att jag inte vart på Skype i helgen, men Mickes far har åkt in på sjukan igen..det har varit lite stökigt...:( Men det verkar ok nu iallafall..

kram kram kram kram

2010-05-23 @ 20:06:20
Postat av: Katarina

Underbara bilder på mormor och Oliver! Och skojig text därtill :-) Ha det riktigt mysigt nu. Kram

2010-05-24 @ 15:36:44
Postat av: [email protected]

Heja MODO!!!! Bra val av Stefan och Björn!!!



Kram Lotta

2010-05-25 @ 16:41:39
Postat av: Helena Brinksäter

Hjärtliga lyckönskningar till jättesöta pojken.

Hälsningar Kusin Jojje med familj

2010-05-25 @ 22:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0