Hippad i Stockholm - både en och två gånger.....

Jag som inte förväntat mig någon hippa överhuvudtaget, har nu blivit hippad TRE gånger...:-) Först i Shanghai förra veckan, i lördags av ett gäng och igår av ytterligare ett gäng. ROLIGT - men idag är jag sliten...

Lördagens hippa innehöll uppdrag och modefotografering...Uppdragen var att jag skulle be tre personer skriva en kärleksdikt till mig, tre personer skulle rita ett porträtt av mig och så skulle jag köpa pussar...De första två uppdragen gick som en dans, men när de sa att jag skulle ut och köpa pussar, så stretade jag faktiskt emot lite och vägrade först...Men det var inte nån ide, utan det var bara att göra...Och det var inte så farligt faktiskt och jag lyckades tom få tillbaka pengarna som jag betalat med..haha..de köpte tillbaka pussarna....:-) och det var så oskyldigt så, som en liten puss på kinden...
Sen var det dags för en fotosession - fotomodell för en dag heter det, man blir stylad och så har man med sig några uppsättningar kläder som man får variera sig av. Mina kära vänner plockade dock ihop utstyrslarna som fanns där och det blev en omgång med lack, läder och piska, en av charlestonklänning och fjäder på huvvet, så en sista med en 50-tals baddräkt..HAHA..jag tycker jag gjorde ett fantastiskt jobb, jag har dock inte fått se bilderna ännu...Det var superkul!

Efter vi fotat, så blev det ju lite mat i magen och då när klockan var 19.30 så trodde jag faktiskt att jag inte skulle orka så mycket längre - jag var såååå trött..Mina vänner hade dock planerat in utgång på favvohaket GOLDEN HITS, så vi drog dit vid nio-tiden, där jag också hade mitt sista uppdrag för kvällen - att sälja kondomer, så jag kunde köpa dricka i baren.. Resultatet var bra, jag sålde alla kondomer, blev pigg och höll ut till det stängde!!! Tjoho!!

Gårdagens hippa var en picknick ute i Hagaparken, precis bredvid Ekotemplet där vi ska gifta oss. Vädret visade sig från sin bästa sida, vi drack champagne och käkade jordgubbar och hade det supermysigt!! Vid sjutiden åkte vi in till stan och käkade middag, där jag fick min favvomat - INNAN jag blev lite mer belevad...:-) - vilket var köttbit, pommes och beasås....det var superdupergott!!! Gårdagen var lite lugnare och jag kom hem strax efter tolv, men idag så var jag sliiiten. Även fast det inte var några uppdrag och så, blev det ju några glas champagne och vin. Men, men, det är ju bara hippa en gång i livet, så det får det vara värt!!!
 
Tack kära, älskade vänner för att ni planerat och gjort allt så bra!! BF trodde hon var glömd, men icke sa nicke...hihi...LOVE YOU!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej!



Vad härligt du har det och kommer att få på er stora dag! En stor kram från mig & Håkan!

2009-05-22 @ 20:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0