Hippad i Shanghai

Igår ringde Viviana till mig på förmiddagen och undrade om jag kunde komma och fota hennes kontor för hon behövde lite bilder. Absolut tänkte jag, mitt första "riktiga" uppdrag..hihi..Intet ont anandes åkte jag till henne vid 17.30 tiden och vi fotade lite olika vinklar. Vi ska till att fota i ett rum till och när hon då öppnar dörren, vilka står då inte där om Maria och Yvonne - LURAD!!!! De små fröna hade stått och tryckt där inne en liten stund för att överraska mig och ja, överraskad blev jag ju verkligen. Hade inte en tanke på att detta skulle kunna hända!!! För ett ögonblick blev jag också lite nervös och undrade vad de hade planerat. Men jag behövde inte vara orolig. Det blev en myspys kväll med först en skööön fotmassage och sen en underbar middag på ett nyöppnat ställe här i stan!! Massa tjejskvaller och skratt!!! Härligt, härligt!!! Här är lite bilder ;

 
Så tog jag en utsiktsbild, för det skulle minsann vara med, så skulle Viviana posera lite också...lilla räven.....-)

 
Här ligger de andra två rävarna och jag och får en skön fotmassage..

 
Vi var på en nyöppnad restaurang vid floden - mycket fin. Tom våra väskor fick varsina stolar...haha


Dessa JÄTTESTOLAR fanns i baren..Det såg lite roligt ut när det satt folk i dem. Kolla in jättelampan till höger..

 
Hallen på väg till damernas... och så har vi damernas till höger.....Man fick en lite "vardagsrumskänsla" på det här stället och det blir absolut en av mina favoriter.....

TACK!!! Kära vänner för att ni ordnade denna myskväll!!! Jag uppskattade verkligen detta!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0