Coconut Paradise

Efter jag tittat på lägenheter, så åkte jag och träffade Viviana för en lunch på Coconut Paradise - en Thairestaurang i French Conssession. Det är en liten oas som öppnar upp sig bakom portarna. Men innan vi kom fram till restaurangen hann vi bli stoppade av polisen, då vår chaufför tydligen körde där han inte fick köra..Men det verkar som han bara fick sig en liten varning, eller inte en så dryg böteslapp, för han bara skrattade när han hoppade in i bilen. Här är lite bilder;


Vår chaufför till höger..Han till vänster var redan stoppad...Jag smögfotade så inte farbror polisen skulle bli arg och böta mig också...:-)

 
Coconut Paradise - mycket trevlig Thairestaurang, med härligt porlande vatten och fina blomdekorationer. Nu kan man ju även avnjuta sin lunch/middag ute i deras trädgård - såååå trevligt så..förutom de löv som attackerade en från uppifrån förstås..haha..

 
Det goda Thai isteet ( jag som inte gillat iste, är nu ett fan av det) Till höger, restaurangen sett från trädgården.

Imorgon är det 1 maj och det är helgdag här i Kina. Vi ska köra gocart på eftermiddagen och sen käka middag på just Coconut Paradise. Sen får vi se vad kvällen bjuder på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0