5 år!

Idag är det 5 år sedan jag och Per åkte iväg till Kina. Två resväskor var hade vi och först åkte vi till Tibet för 2 veckors semester. Jag visste ingenting om Asien, eller Kina, hade ju knappt rest överhuvudtaget innan detta - så för mig var det ett mycket stort steg att följa med. Jag har aldrig ångrat mig, aldrig velat ge upp och åka hem, även om det har varit mycket jobbigt många gånger. Framförallt att inte vara nära familj och vänner. Vi har upplevt otroligt mycket under dessa år, träffat massor av underbara människor, rest till spännande platser, ätit mycket god mat, vi har gift oss och vi har fått Oliver!! 5 fantastiska år!!

Jag bjussar på en bild på oss själva som är tagen för 5 år sedan, innan vi åkte iväg.


Kommentarer
Postat av: Katarina

Åh, lika söta då som nu :-)ha det fint! Kram

2012-05-20 @ 09:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0