Mammas älskling...

Sitter på flygplatsen och väntar på att planet till HongKong ska lyfta och att jag ska opereras imorgon.
Det var det jobbigaste jag har gjort idag att lämna Oliver. Kändes som att hjärtat skulle slitas ut ur kroppen på mig. Och då är det ju inte första gången jag lämnar honom. Usch och fy vad jobbigt det var, tänkte nästan ställa in operationen och stanna hemma..
Men nu sitter jag här och det känns lite bättre i alla fall. Jag är ju tillbaka på fredag kväll, så det ska nog gå bra och Oliver har det toppen med Ayi på dagarna och så kommer pappa hem lite tidigare och tar över. Då får de lite kvalitetstid också!! Älskar min lilla familj och är så glad och tacksam för båda killarna jag har i mitt liv!!

Kommentarer
Postat av: katarina

Yes, nu kommer jag in på din blogg igen och kan titta på dina fina bilder :-) Tack för idag - helmysigt!!

2011-10-20 @ 13:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0