Mamma Sylles goda tekakor!

Jag har nu bytt ut vår spis som hade en gasugn, till en spis med elugn - så igår så provade jag den nya ugnen för att se om den var bra. jag har ju haft en liten ugn som jag använt förut, men den är som sagt liten...
Jag blev så sugen på mammas tekakor som hon alltid bakade när vi var små, de är såååå goda!!! Det var första gången jag bakade dessa någonsin och jag får väl vara nöjd med det resultat som blev. Inte lika fluffiga och mjuka som mammas, men det går mycket bra att äta dem ändå!! Jag är nöjd!!


Kommentarer
Postat av: Mamma Sylvia

De ser jättefina ut Linda. Jag tror inte att mina blir så mycket fluffigare, vissa kanske...

2011-10-29 @ 10:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0