Halloween

Igår, lördag, var det halloween firande här i området så det kom och ringde på massa söta häxor, spöken och massa andra gulliga barn och ville ha godis. Jag hade laddat med massor av godis, men till slut blev jag lite less på allt spring, så jag gav nävvis med godis till de sista - till deras förtjusning...:-)

Till Oliver hade jag köpt en cape och en hatt, men först så var han rädd för hatten och ville absolut inte ta på sig den eller capen. Sen såg han alla andra barnen som hade kläder på sig, så då gick det att ta på honom...Söt som bara den blev han....-)


Lite ljus på trappen...


Häxor på godisjakt..


Barnen ute och kör bus eller godis...


Lilla Maja som söt Snövit och så mamma Helen som fixat "nät"strumpor...:-)


Det finaste lilla halloween spöket av alla!


Oliver har fått choklad hos grannen....:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0