Lekparken..

Igår sken solen igen och det var vår ute - sååå himla skönt!! Vi har hittat till lekparken, där alla andra ungar befinner sig. Oliver tycker det är jätteroligt och grejade på med lite av varje....:-) Det slog mig när vi var där igår att lille plutt är inte lille plutt längre utan håller på att bli en stor liten kille...:-)


Lekparken...


Ska man vara ute, måste man ha ett par skor på sig...:-)


Ok, jag är redo att leka..


mamma, kan du släppa ner mig...


åhhh, pussas ska det hela tiden..


kolla vad jag hittade...


spanar....


vad finns det på andra sidan?


hoho..


Sand - det ser roligt ut..


härligt med sand...



det är roligt att vara ute i solen!


Bäst jag håller i mig ordentligt!!


Kommentarer
Postat av: Lillebror

Coola unge! Jäklar så snygga jeans han har...eller...snygg outfit helt och hållet! Skorna är ju helt sjukt snygga!



Morbror Nalle är avis!

2011-02-23 @ 06:52:33
Postat av: Mormor Sylvia

Åh, vilka underbara bilder!!! Jag håller med, det håller verkligen på att bli en stor kille :-)

2011-02-23 @ 09:46:02
Postat av: Storemorbror

Längtar tills vi träffas igen...

2011-02-24 @ 05:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0