Nu går jag - på riktigt!!

Idag så lossnade det - imorse så gick Oliver några steg, vilket han knappt gjort sen han tog de första för snart 2 veckor sedan. Sen när jag var ute med honom på eftermiddagen, så gick han först 10 steg, sen nästa gång så gick han fler och så ställde jag honom vid uppfarten hos oss och då knatade han hela vägen till trappen innan han ramlade - SÅ STOLTA är vi över vår underbara son!!! Hihi..


hihi, titta vad jag kan!!


stolt kille sträcker lite extra på sig..


tar lite sats...


hej och hå..


ooooh, hålla balansen...


iihhhh, det går bra!


lycklig liten kille!!


yeah, jag gick hela vägen!!

Kommentarer
Postat av: katarina h

Fantastico!! Heja Oliver!! Tänk vilken känsla det måste vara. Synd att man inte minns...;-))

2011-04-14 @ 14:56:25
Postat av: Mormor Sylvia

Himlars så stolt man kan vara då... Han springer väl för fullt när vi kommer!!!

2011-04-14 @ 19:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0