På pappas jobb..

Idag när pappa kom hem från Sverige, blev det pusskalas!! Vi mös en stund i soffan, sen så följde vi med till pappas jobb och visade upp mig! Det blev en himla massa stoj ett tag där med en massa tjejer som ville beundra mig, men jag sov mig igenom hela ståhejet...:-) Nu ska vi mysa i soffan här hemma - mamma, pappa och jag...:-)


I bilen på väg till jobbet....


Fiona - Per´s assistent smakar på mammas hembakade bullar..


Här är det tradition att när man får barn, så delar man ut en presentask med choklad till alla på jobbet. Så denna ask med lite choklad i fick alla på Pers jobb idag...:-)


Mös lite i Jessicas famn..


Dad´s team blev lite trötter...


När vi kom hem så vilade jag i min sköna säng - utmattad efter dagens äventyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0