När pappa är borta...

...då har jag fått sova med mamma i stora sängen..:-)


Kommentarer
Postat av: Lillebror

Men söötast!!!

2010-05-12 @ 06:25:18
Postat av: Storebror

Hehe, nu är det kört. Jag som tyckte att ni var så smarta med att låta honom sova i sin egen säng.

Men det är ju så otroligt mysigt att ha dom nära...

2010-05-12 @ 06:48:41
Postat av: Linda

Ja, det är supermysigt efter vi varit uppe på natten och käkat att somna med honom på bröstet...:-) Han sover i sin säng till att börja med i alla fall...

2010-05-12 @ 09:25:51
Postat av: Hanna

Hihi jag och Alexander kör samma bus när Micke är borta! Då sover vi i vår säng...det är ju så gött att ha dem nära sig..Sen är det vår "hemlis" som vi inte säger till pappa hihihi

Jag blir så glad när jag får se nya kort varje dag!! fortsätt med det, det gör min dag!

Kram

2010-05-12 @ 10:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0