1 månad...

Idag är Oliver 1 månad gammal. Tänk vad tiden går fort! Vi var hos doktorn i tisdags och mätte och vägde honom.
Vikt:  4600 gram
Längd: 56 cm
Huvudomfång: 38,5 cm
Han har alltså sedan han föddes, växt 6 cm, ökat i vikt 1 100 gram och huvudomfånget har ökat med 3,5cm. Här går det undan...

Dagen till ära fick jag också ett stort smile av honom när jag kom hem,efter att ha varit och klippt mig. Det värmde i mammas hjärta kan jag tala om!! Han hade nog saknat mig lite i alla fall, även om det inte gick någon som helst nöd på honom med mormor som barnvakt!

Han sover fortfarande mycket, men då han är vaken så är han mer klar i blicken och har börjat att titta sig runt mer och fästa blicken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0