Trist väder....

Det är så trist väder här nu, från att ha varit sommarvarmt  med 23 grader i fredags, till detta jävla skitväder med regn och endast 6 grader.



Jag som har börjat plocka bort tjocka halsdukar och sånt....kanske får ta fram det igen...

Det händer inte så mycket här just nu, Per är ju i Australien så det är ganska trist..Går och lägger mig klockan nio på kvällarna för det är så tråkigt...

På fredag kommer Per´s kusin med familj och så Per´s faster hit! Det ska bli trevligt med besök igen - det var ju ett tag sen vi hade besök här. På söndag blir det den obligatoriska Westin brunchen...För 14;e gången tror jag...
Westin brunchen är den bästa tycker vi, då det finns så mycket mat att välja på, sen då det är barn med denna gången så är det ju också underhållningen som är bra, plus att det finns massa gott till dem också...

Idag ska jag iväg och träffa en ny bekantskap - Caroline som flyttat hit i februari. Det ska bli trevligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0