Solen "skiner" och.....

...då solen "skiner" så fint så får jag bjussa på en bild på tjockmagen..uppifrån denna gången...Lilleman bökar runt i magen så att jag ibland undrar vad han håller på med där inne..Ibland så känns det som att han får värsta tokrycken och bankar på i 180 med sina små fötter och händer...haha..men det är väldigt mysigt...:-)
Känns som jag kommer att sakna det när han väl är ute...Hihi..det trodde jag nog aldrig jag skulle säga, men ja - man ändrar sig..
Nu är vi inne i vecka 34 och ja, det börjar närma sig.....Vi längtar!


Kommentarer
Postat av: Catherine

Du é så himla fin med din mage! Visst é det konstigt att man kan tycka att det är mysigt att någon sparkar på en från insidan!? Det va länge sen för mig..Dennis fyller 19 år idag! Kramisar från mig

2010-03-25 @ 11:54:23
Postat av: Anonym

Vilken läcker bild! Nu ser man riktigt hur stor den är. Kram, kram

2010-03-25 @ 19:25:42
Postat av: Mamma Sylvia

2010-03-25 @ 19:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0